[Otthonunk] Liturgikus rend megváltozása

Burger Ferenc burger.ferenc at gmail.com
2020. Már. 19., Cs, 19:29:18 UTC

Kedves Testvérek!

A magyar Katolikus Püspöki kar rendelkezése 2020. március 19-én:  *A
nyilvános liturgiák (szentmisék, zsolozsmák, keresztutak, litániák,
rózsafüzérek, megáldások, ünnepélyes házasságkötés) 2020. március 22-től,
Nagyböjt 4. vasárnapjától - beleértve már az elővételezett szentmiséket is
- a rendelkezés visszavonásáig  szünetelnek.*

A hétfői és a pénteki hivatalos időben telefon-ügyeletet tartok.
A már előre felvett miséket egy későbbi időben el fogom végezni.
A szokásos elérhetőségeken továbbra is elérhető vagyok.
Ebben a rendkívüli helyzetben is törekedjetek a vasárnapok megszentelésre
akár médiák segítségével, akár egyéni imádságok beiktatásával a vasárnapon,
amit békeidőben amúgy is a szentmisékre  fordítanátok.
Isten védő szeretete és Szűzanyánk oltalma legyen velünk ebben az időben!

Üdvözlettel: Ferenc atya