[Otthonunk] PROGRAMAJÁNLÓ: Ökumenikus Imahét, Alzheimer Café

Anna Csokonay csokonay.anna at gmail.com
2020. Jan. 21., K, 12:15:49 UTC

Kedves Testvérek!

Nagy szeretettel és örömmel szeretnék figyelmetekbe ajánlani két programot,
ami ezen a héten van - de még be lehet kapcsolódni -, és Január 31-én lesz.

*Ezen a héten, január 20-25-ig kerül megrendezésre a Jézus Szíve Társasága
Idősek Otthona *
*kápolnájában az Ökumenikus imahét.*
*Hétköznapi napokon 14.30-kor kezdődik az imaóra, melyet a felekezetek
képviselői*
*az alábbi sorrendben tartanak:*

                      20-án, hétfőn: Baranka György, evangélikus lelkész,
                      21-én, kedden: Iványi Zoltán, metodista lelkész,
                      22-én, szerdán: Uzonyi Barnabás, babtista lelkész,
                      23-án, csütörtökön: Toró Éva, a Hetednapi Adventista
Egyház képviseletében,
                      24-én, pénteken: Káposztássy Béla, katolikus klinikai
lelkigondozó.

      Bíztatunk mindenkit, hogy - ha nem is tud minden alkalomra eljönni -
lehetőségei szerint látogasson el,
hogy együtt imádkozhassunk a Krisztus-hívők egységéért.

*Január 31-én, pénteken este 6 órai kezdettel megrendezésre kerül az
Alzheimer Café 2. alkalma *

*a Kúria Rendezvényházban (Pécel, Kossuth tér 5.). Belépés díjtalan.*
*Az előadás témája: Táplálkozási kihívások demenciával élőknél*

*Meghívott előadó, Kocsis Edina dietetikus azon kérdésekre fog válaszolni,
milyen táplálkozási *
*nehézségek léphetnek fel, demencia jelentkezésekor és milyen diéta
alkalmazható a nyelési zavarral küzdőknél.*

Az Alzheimer Café egy viszonylag új kezdeményezés, bár az országban nem
egyedülálló.
Péceli szinten Fóti Emőke, a Jézus Szíve Társasága Idősek Otthona
mentálhigiénés munkatársa indította el
abból a célból, hogy meghitt kávéházi körülmények között, szakemberek
bevonásával, segítséget kaphassanak azok, akik beteg (demens, fogyatékkal
élő) hozzátartozóikat  otthonukban ápolják.

Szeretettel:

Csokonay Anna