[Otthonunk] Mit tehetünk a CV ellen? - bevezető

Baravidi Stúdió baravidi.studio at gmail.com
2020. Dec. 2., Sze, 07:03:39 UTC

 Kedves András!
Szívemből szóltál (írtál) én várom további leveledet, gondolataidat e
tárgyban. ÉN NEM FÉLEK KATÁVAL, de mindent megteszünk RES rendszerünk magas
szinten tartására. Vitaminok, nyomelemek extra dózisban szedésével, minden
nap.
Szeretettel: Csaba.

Petra Tasnádi <tasnadipetra at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 1., K,
19:48):