[Otthonunk] Előadás a Teremtés védelméről

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2019. Okt. 30., Sze, 08:52:13 UTC

 Kedves Testvérek!
Október 31-én, csütörtökön a Jézus Szíve Társasága Idősek Otthona
ebédlőjében 14:30-kor előadást tart Laczkó Zsuzsanna a Teremtés hetéhez
kapcsolódva a környezetvédelem fontosságáról. Mindenkit nagy szeretettel
hívunk és várunk , aki teheti jöjjön el!
Laczkó Zsuzsanna SJC

1963-ban születtem Miskolcon. Az orvostudományi egyetem elvégzése után,
1993-ban nyertem felvételt a Jézus Szíve Társaságába, ahol 2004-ben tettem
örökesküt. A próbaidő után teológiát, klinikai lelkigondozást,
lelkivezetést tanultam. Orvosként, klinikai lelkigondozóként dolgoztam, a
lelkivezetés, lelkigyakorlat-kísérés szolgálatában vettem részt. 2002-tól a
Társaság próbaidős testvéreinek vezetője, 2011-17-ig közösségünk általános
elöljárója voltam, emellett a Sapientia Főiskolán és az Ignáci Lelkiségi
Központ képzésein lelkivezetést tanítottam. Féléves szabbatikumom alatt
korunk misztikáját és a teremtés lelkiségét tanulmányozva, azokban
elmerülve töltekeztem. 2018 nyarától visszaálltam a lelkivezetés,
lelkigyakorlat kísérés és a tanítás szolgálatába.

[image: Laczkó Zsuzsanna SJC]