[Otthonunk] Fwd: Különleges alkalomra hívunk_hívj Te is másokat!

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2018. Jún. 12., K, 10:40:29 CEST

Kedves Testvérek!

Ma esti imaalkalomra meghívás, amit ma kaptam én is . Továbbítom, hátha
valakinek lehetősége van elmenni rá.

Testvéri szeretettel: Varga Ili

Kedves Testvér!

*Különleges, rendhagyó dicsőítő és imaestre készülünk, amire szeretettel
hívunk Téged.*
A legtöbb családban van(nak) olyan fiatal(ok), aki(k) bajban vannak.
Elhagyták hitüket, önértékelési zavarral küszködnek, pszichésen labilisak,
depressziósak, függőségben szenvednek, vagy egyszerűen "csak" harcban
állnak családjukkal.
Mindannyian látjuk, hogy a mai fiatalokat (és rajtuk keresztül a
családokat, mint legkisebb közösségeket) a sátán rendkívül kifinomult
módszerekkel támadja. Nagyon nehéz dolguk van.
Atyánk azonban így is különleges szeretettel öleli őket körbe.

Isten most azt a különleges indíttatást adta nekünk, hogy az Őrtüzek
Imádság Háza következő dicsőítő és közbenjáró imaestjén, *2018. június
12-én, 19-től 21 óráig, a budapesti Magyar Szentek Templomában értük
imádkozzunk,* *a fiatalokért járjunk közbe, *kérve azt, hogy valamennyi
lánc hulljon le, a bilincsek törjenek össze, a fiatalok tapasztalják meg
Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét, és beteljenek Isten
egész teljességével (Ef 3,19).
Természetesen valamennyi fiatalért imádkozunk.
Várjuk az érintett szülőket, és természetesen az imára nyitott,
önszántukból érkező fiatalokat is.
Részletek a mellékelt szórólapon.

Szeretettel:
Somogyi Tibor, Berkecz Franciska, Tóth Anna
az Őrtüzek Imádság Háza nevében