[Otthonunk] Egyházközségi Frasang

Ilus huss02 at gmail.com
2018. Feb. 8., Cs, 13:37:32 CET

Kedves Testvérek!

Most szombaton 02.10-én rendezzük az Egyházközségi Farsangot, a templom
mögötti hittanteremben. Ezzel kapcsolatban küldök még egy emlékeztetőt.

Minden gyereket bátorítunk, hogy öltözzön jelmezbe, az elmúlt évekhez
hasonlóan minden résztvevő kap egy kis ajándékot!

Kérünk mindenkit, hogy hozzon elegendő vacsorának valót, melyet a közös
asztalra helyezünk (italok, hidegtál, sültek, saláta, vagy szendvics és
sütemény).

Új programlehetőségként, idén társasjáték-sarkot rendezünk be, ha valaki
szívesen hozna saját társast, örömmel vesszük!

Ha még nem jelentkeztek a Farsangra, de szívesen jönnének, kérem jelezzék a
varga.ilona85 at gmail.com email címen! Erre a terem berendezéséhez van csak
szükség, hogy tudjuk hány férőhellyel készüljünk a vacsorához.

TERVEZETT PROGRAM