[Otthonunk] (nincs tárgy)

Andrea Kollmann kollmanna58 at gmail.com
2018. Dec. 18., K, 12:13:28 CET

Kedves  Testvérek,

Örömmel hirdetem,hogy idén is lesz két karácsonyi színdarab a
templomunkban. Hamarosan a plakátok is elkészülnek és kérjük,hogy hívjanak
rá  rokonokat és ismerősöket.

Az ifjúsági hittanosok karácsonyi színdarabjának nyilvános főpróbája-
december 22-én szombaton  az esti mise után  (19 órakor) kezdődik. Nagyon
komoly , felnőttekhez szóló színdarabot láthatnak, amely aktulális
karácsonyi üzenetet is hordoz.. Rendezte: Tóth Benedek Ernő

A színdarabot a fiatalok dec. 24-én 23 órakor adják elő.

December 24-én 16 órakor betlehemes műsort adnak a családoknak és a
kicsinyeknek a péceli általános iskolák hittanosai. Énekkel szolgálnak
alatta a Petőfi Sándor Iskola hittanosai.
A darabot rendezi: Schüszterlné Tolnai Judit és Kollmann Andrea