[Otthonunk] Fwd: adorációsiskola

Aranyosmaróthy Katalin aranyosmarothy at gmail.com
2017. Sze. 3., V, 14:29:37 CEST

Kedves Testvérek!

A Városmajorban 12 alkalmas adorációs iskola lesz
a Szentségimádáson történő ima tanításával.
http://www.iec2020.hu/ador/
​Csütörtökön este lesz itt Pécelen a Szentségimádás
.
<http://www.iec2020.hu/ador/>
​ <http://www.iec2020.hu/ador/> <http://www.iec2020.hu/ador/>
Szeptember 6. a határidő
​ az adorációs iskolára.​

​

Vannak nem hívő, kereső, családtagjaitok, barátaitok, vagy olyanok , akik
eltávolodtak a hitüktől? Gondoltatok már arra, hogy valahogyan jó lenne
őket megszólítani? Templomba nem jönnének , a Szentmise értékét még nem
értik?

Íme egy lehetőség, ahová  meghívhatjátok őket, ahol kötetlenül
beszélgethetnek az élet és a hitünk alapvető kérdéseiről, szabadon
megoszthatják a tapasztalataikat, és egy elfogadó , szeretetteljes
légkörben válaszokat kaphatnak a kérdéseikre.   Imacsoportunk szeptember
27-én egy Alpha vacsorára hívja őket a Kúria Rendezvényházba, melynek
témája : Adhat-e ennél többet az élet?

Segítőket is örömmel várunk.

A csatolt meghívót szabad kinyomtatott vagy elektronikus  formában adni.
További részletek a meghívón találhatók.
​
​

*Mi az Alpha? **http://alpha.org.hu/* <http://alpha.org.hu/>Az Alpha egy
programsorozat, amely a kereszténység alapjainak felfedezésében segíti a
résztvevőket. Mindegyik előadás más kérdést jár körbe a hitről, és
beszélgetésre hívja a hallgatókat pl. *Adhat-e ennél többet az
élet?  *Kicsoda
Jézus? Miért halt meg Jézus? Hogyan lehet hitem?
​

Aranyosmaróthy Katalin
Tel:06 70 4150505
skype:aranyosmarothy.kata