[Otthonunk] Imaest az egységért

Aranyosmaróthy Katalin aranyosmarothy at gmail.com
2017. Okt. 8., V, 18:37:34 CEST

Kedves Testvérek!
​
*Szeretettel hívunk és várunk október 10-én Budapesten imaestünkre - a
reformáció hónapjában könyörögjünk Jézussal együtt az egységért, mely neki
legnagyobb vágya!*

*Atyám, értük könyörgök, hogy mindnyájan egyek legyenek! *(Jn 17)

*Dicsőítő és közbenjáró imaest lesz **október 10-én 19-21 óráig a pesti
Jézus Szíve templomban - *az Őrtüzek Imádság Háza szervezésében.

Együtt dicsőítjük majd Istent különféle egyházakhoz és felekezetekhez
tartozó testvéreinkkel, és egy szívvel-lélekkel járunk közben azért, hogy
megszülessen a Jézus vágya szerinti egység a keresztények között!

Dicsőítésvezető: Csiszér László
Közbenjárásban szolgálnak:
Kunszabó Zoltán, Mohos Gábor , Marik József,
Fóris Attila, Győri Gábor, Prazsák László
és még mások

Ha Jézus nevében egyek vagyunk, bármit kérhetünk, Isten meghallgatja
kérésünket, és megajándékozza az ő népét.
Gyere hittel, bizalommal, nagylelkű és nyitott szívvel, és hívj másokat is!​

--
Aranyosmaróthy Katalin
Tel:06 70 4150505
aranyosmarothy at gmail.com