[Otthonunk] számomra ez az egyik legszebb húsvéti gondolatsor

László Kovács kovacslaszlo5405 at gmail.com
2017. Ápr. 14., P, 10:34:42 CEST

Kedves Hitbéli Testvéreim.

​Én e
gy barátom, Barabás Csaba filmjében találtam meg azt, amit nekem a húsvét
jelent.

https://youtu.be/hgwV1FXr1dU

Ebben a filmben a művészek (és itt Csaba barátomat is ideértem) tiszta
szívvel fejezik ki azt amit éreznek, festészettel, szóval, filmes
eszközökkel, valódi igazi hittel (érdemes végignézni, nagyon lélekemelő
film).

Nekem ez, az élő igaz hit megmutatkozása.

Áldott, Békés és Igaz Hittel teli HÚSVÉTI ÜNNEPEKET kívánok.
​

Sok szeretettel:
​Kovács László
--------- következő rész ---------