[Otthonunk] kérés

Krisztina Fogarasi krisztina.fogarasi1 at gmail.com
2016. Nov. 14., H, 16:41:16 CET

Ezt a levelet kaptam, ha bárki tud segíteni, kérem, hogy emailben jelezze,
hogy meg tudjuk beszélni a részleteket, én e hét csütörtök de. viszem el,
amit összegyűjtünk.

Fogarasi Krisztina

krisztina.fogarasi1 at gmail.com

"Kedves Mindannyiatokhoz!

Egy kéréssel fordulnék Hozzátok, hogy biztosítani tudjuk egy Kárpátaljai
mozgás és értelmi fogyatékos családi vállalkozás fennmaradását.

Ez a kis műhely évek óta gyertyaöntésekből tartja fenn magát több mint 50
féle szebbnél szebb gyertyát készítve.Az alapanyag ellátás azonban gyakran
ütközik nehézségekbe.Ezért kérlek Titeket, hogy a templomokban vagy
háztartásokban megmaradó gyertya maradványok összegyűjtésével segítsetek.
Ami máshol hulladék az ismét máshol hasznosulhat.

Tervek szerint a jövő hétvégén lenne a kiszállítás,ezért lenne sürgős a
visszajelzésetek,Ha van ilyen lehetőség szívesen érte megyek.
Fáradozásaitokat előre is köszönöm. Bízom abban, hogy a láng miattatok is
lobog majd tovább! M. Gy"