[Otthonunk] 24 óra az Úrért

Burger Ferenc burger.ferenc at gmail.com
2016. Feb. 28., V, 07:05:58 CET

Kedves Testvérek!

Ma reggel küldte a Beer püspök úr ezt a kérést*, *hogy tegyük közzé az
alábbi közleményt:
*Ferenc pápa nagyböjti üzenetében felhívást tett arra, hogy március 13-án
és 14-én egyházmegyei szinten is tartsanak huszonnégy órás szentségimádást,
imanapot. Összeállításunkban közreadjuk, hazánk egyházmegyéi hogyan
kapcsolódnak a „24 óra az Úrért” kezdeményezéshez. (Magyar Kurír)*

*Váci Egyházmegye:*
Vácott a Hétkápolnában (Derecske dűlő 2.) biztosítanak lehetőséget
szentségimádásra március 13-án és 14-én. Március 13-án 16 órakor
keresztutat végeznek, 18 órakor vesperást, 20 órakor pedig záró imaórát
tartanak. Március 14-én hajnali 2 órakor veszi kezdetét az olvasmányos
imaóra, 6 órakor a laudes, 12 órakor a napközi imaóra, 16.30-kor pedig a
vesperás imádkozásába lehet bekapcsolódni. A felsorolt zsolozsmák között
folyamatosan lesz szentségimádás. A „24 óra az Úrért” váci programja
március 14-én 17 órakor szentmisével zárul.