[Otthonunk] {Spam?} Fwd: [Boglar] Fwd: [b-lista] Fwd: A Háló felhívása Kárpátaljai buszos túrára

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2015. Május. 27., Sze, 22:12:35 CEST

*Elküldve:* 2015. május 27. 18:14
*Tárgy : * A Háló felhívása Kárpátaljai buszos túrára

Kedves Barátaim ismerőseim!

Emlékeztetőül küldöm számotokra ismét az alábbi levelemet. Eddig még nem
teltek meg a buszok, tehát nyugodtan lehet jelentkezni.
Kérem akkor is jelezzetek, ha tervezitek az eljövetelt, de még sikerült a
nyári programba beilleszteni, avagy éppen ez a két időpont nem megfelelő.
Nagy segítség lenne a szervezésben.

A csatolmányban küldöm külön Word formátumban a jelentkezési lapot, mert
lehet, hogy azt könnyebb kitölteni és visszaküldeni, mint a .pdf formátumot.

Az eredeti várakozásokhoz képest kevesebb a jelentkezés, ami számomra azért
érdekes, mert akinek az ilyen irányú terveinkről meséltem előzetesen,
mindenki jó ötletnek tartotta, és többen jelezték, hogy őket is érdekli egy
ilyen program.

Amennyiben egyetértetek kezdeményezésünkkel, kérem továbbítsátok levelemet
saját ismerőseitek, barátaitok felé! Nem leszünk szomorúak, ha további
buszokat is indítanunk kell!

Szeretettel
András
20/264-3297