[Otthonunk] Ökumenikus imahét programjai Pécelen

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2015. Jan. 17., Szo, 23:39:33 CET

-Énekelt ökumenikus vesperás hangzik el január 23-án, pénteken 19 órai
kezdettel a* Szent Erzsébet Katolikus Általános Iskola* *kápolnájában*,
melyre mindenkit szeretettel várnak a péceli egyházak kórusai.

*A Jézus Szíve Társasága Idősek Otthonának ebédlőjében *
*megkezdjük a Krisztus –hívők egységéért 2015. január 19-én hétfőn  az
ökumenikus imahetet, melyre mindenkit szeretettel hívunk és várunk!*

19-én hétfőn fél 3-kor az Ökumenikus imahetet megnyitó imaórát vezeti
Iványi Zoltán metodista lelkész

21-én szerdán fél 3-kor Baranka György evangélikus lelkész tart imaórát

22-én csütörtökön fél 3-kor Pénzes Imréné baptista pasztorál-pszichológus
hallgató tart imaórát

23-án pénteken  fél 3-kor Káposztássy Béla katolikus klinikai lelkigondozó
imaórát tart

Ez a hét az élő víz forrásához vezeti azokat, akik az imaórákon hallgatják
Isten igéjét.

Jézus találkozása és beszélgetése a szamáriai asszonnyal lélekben tanúsítja
Isten népe számára, az élet Isten ajándéka.

Ezért kínálja ma is Jézus az élő vizet, hogy aki hallja az igét, abban az
élő víz forrása fakadjon éltető erejével.