[Otthonunk] Székely János püspök lelkigyakorlata

Kollmann Andrea kollmanna at citromail.hu
2015. Feb. 18., Sze, 22:36:25 CET

 Kedves Listatagok!
Ahogy már korábban jeleztük,  a nagyböjti lelkigyakorlatot március 13-án 14-én és 15-én Székely János püspök atya tartja. A Szentmise után gyóntat a püspök úr.március 13-án pénteken este a gyóntatás után (kb. 19.3o-tól) mindenkit szeretettel várunk  a hittanterembe a püspök atyával való együttlétre, beszélgetésre.  Kérjük, hogy a nagyböjti vacsorához salátákat, szendvicskrémeket  és sós süteményeket legyenek kedvesek hozni. Bár kicsit késői az időpont, kérjük jöjjenek el minél többen. Kollmann Andrea,

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj