[Otthonunk] Programok a Párbeszéd Házában május első felében

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2015. Ápr. 30., Cs, 12:30:49 CEST

Kedves Barátaink!

Szeretettel ajánljuk figyelmükbe a következő programjainkat!

Május 5-én 19 órakor a konferenciateremben Mindszenty József hercegprímás
halálának negyvenedik évfordulójára bemutatjuk Tarics Péter *Állok
Istenért, Egyházért, Hazáért – Mindszenty József oltárköve
<http://hirlevelorias.hu/link.php?M=92789&N=3281&L=3909&F=H>* színművét. A
címszereplő Boráros Imre Kossuth-díjas színművész.

Május 6-án 18 órakor a Pedro Arrupe teremben folytatódik a*Cigánypasztorációs
Műhely <http://hirlevelorias.hu/link.php?M=92789&N=3281&L=3212&F=H> *Hofher
József SJ és Szabóné Kármán Judit vezetésével. Az est témája:
Szerzetesrendek a hátrányos helyzetű régiók gyermekeinek oktatásában.
Meghívott vendégek: Holczinger Ferenc jezsuita szerzetes, a Fényi Gyula
Jezsuita Gimnázium igazgatója; Dobszay Benedek, ferences tartományfőnök;
Pedro és Paul testvérek a Mária Iskolatestvérek karcagi közösségéből;
Juhász Katalin Ágnes, premontrei általános főnöknő.

Május 7-én 18 órakor a díszteremben Glatz Marietta és Csík Gabriella *Teremtő
képzelet <http://hirlevelorias.hu/link.php?M=92789&N=3281&L=3908&F=H>* című
kiállítását Feledy Balázs művészeti író nyitja meg. A tárlat 2015. május
29-ig látogatható munkanapokon 15 és 18 óra között.

Május 9-én 15 órakor a Muzslay teremben a talita.hu szervezésében negyedik
alkalommal találkozhatnak keresztény újságírók és bloggerek! A *találkozó
<http://hirlevelorias.hu/link.php?M=92789&N=3281&L=3910&F=H>*témája: Az
evangélium terjesztése közvetlenül és a háttérből. Előadók: Köntös László
(Reposzt blog); Brouwer Pálhegyi Krisztina (KÉK nevelés); Sárosdi Virág
(Gyereketető blog). Részvételi szándékát kérjük jelezze a
talita.hu at gmail.com e-mail címen.