[Otthonunk] Hajnali liturgia

Burger Ferenc burger.ferenc at gmail.com
2015. Ápr. 7., K, 10:12:08 CEST

Kedves Testvérek!

Kérlek benneteket, hogy mondjátok el a véleményeteket a hajnali liturgiáról!

Én keveseltem a részvevők számát a mostani feltámadási liturgián.
Ebből arra következtetek, hogy talán nem helyes ilyen korán tartani.

A feltámadás lelkületének, a virrasztás szellemiségének megfelel ez az
erőfeszítésekkel lebonyolított és végül is a hajnalba torkolló liturgia.
Az is igaz, hogy nem tudok olyan közösségről akik így tartanák, ahogy mi
tesszük.

Szóval mi a véleményetek?
A szombat este jobb lenne, pl. 7.30 vagy 8.00 körüli kezdés?
Különösen a gyermekes szülőktől kérnék állásfoglalást!

Üdvözlettel:
Ferenc