[Otthonunk] Fwd: egyházi hét Pécelen

Kollmann Andrea kollmanna at citromail.hu
2014. Jún. 4., Sze, 15:47:47 CEST

-- Eredeti üzenet --

 Kedves listatagok,

Javában zajlik a "Felérékelés" egyházi hét Pécelen, melyet a péceli egyházak szerveztek olyan értékek közvetítéséért,amelyek segítségére lehetnek az itt élő embereknek életük  értékesebbé tételében. Az együttmunkálkodás és összefogás ereje a keresztények között remélhetőleg Pécelen is "gyümölcsöket" terem: közelebb hozza Istenhez és egymáshoz az itt élőket..A részletes programot mindenki láthatta .
május 31-én a városi gyermeknapon fellépett a P.Kabinet együttes (melyben Tóth Béla testvérünk és Tóth Emese énekelt.) Többen táncra perdültek a nappali időszak ellenére is.
június 1-én este a baptista fiatalok adtak elő Jézus életőből egy drámát. Utána léptek fel gitáros-énekkarunk fiataljai. Nagyon szépen, lelkesen énekeltek. A közönség nagyon megtapsolta őket.

katolikus közösségünk részéről még két program lesz.1. ma este 19.2o óráig az Olajfa közösségünkből házaspárok beszélnek a párkapcsolatról,, házasságról, nagycsaládról....2. 7-én szombaton 15-16 óráig a SzerBusz zenekar zenél.mindkét program a volt Ráday Gimnázium területén (Lázár-kertben) lesz.
Várunk szeretettel mindenkit, aki ráér.Kollmann Andrea