[Otthonunk] Fwd: Fw: előadás SAPI

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2013. Sze. 26., Cs, 10:20:17 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Jézus Szíve Társasága Id. Otth. <vancso.i at jezussziveotthon.hu>
Dátum: 2013. szeptember 26. 10:02
Tárgy: Fw: előadás SAPI

**

*Szabadegyetemi előadássorozat*

Kedves Kollégák, kedves Barátaim!

nagy szeretettel ajánlom az alábbi előadássorozatot és kérlek benneteket,
hogy adjátok tovább, illetve kinyomtatva tegyétek mások számára is
hozzáférhetővé, hogy lássák.
Köszönettel:
Mervay Miklós
Sapientia Hittudományi Főiskola

Szabadegyetemi előadássorozatot indít teológiából csütörtök esténként a
Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskola
A tíz előadásra szeptember 19. és november 28. között kerül sor. A sorozat
részét alkotják majd a Családteológiai Intézet eddig is nagy figyelemmel
kísért "Beszélgetős estéi". Szerepel a témák között a szentírástudomány és
a dogmatika is, valamint a Főiskolán folyó "Gyermek- és ifjúságvédelmi
tanácsadó" képzés területe. A Szabadegyetem keretében mód nyílik a november
16-i teológiai konferencia meglátogatására is.
A belépés díjtalan, minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Aki minden előadáson részt vesz, az előadássorozat végén tanúsítványt kap!
További információ a mellékletekben.
Kapcsolódó letöltések
§   sapientia_szabadegyetem_2013_1felev.pdf [346.86 KB]
§   szabadegyetem_regisztracios_lap.pdf [110.38 KB]
§   sapientia_szabadegyetem_2013_1felev_a4_f_f.pdf [74.62 KB]
http://sapientia.hu/hu/hir/intezmenyi/szabadegyetem-a-sapientian