[Otthonunk] (nincs tárgy)

Kaszap Ágnes kaszapagi at gmail.com
2013. Sze. 5., Cs, 07:27:54 CEST

Kedves Testvérek! Én személy szerint sajnálom, hogy elmarad ez a találkozó,
a közösségépítésre, összefogásra nagy szüksége van egyházközségünknek,
nagyon fontos a helyi béke szempontjából! Mondjátok meg, hatékonyabb
kampányszerűen szólni a Jóistenhez, vagy nyitott a szíve-füle máskor is? A
folyamatos ima, mondjuk csütörtökönként  a békéért, a háborúra készülő
embertársaink gondolkodásának megváltozásáért - megtéréséért - is
eredményhez vezethet!
Javaslatom:

   - Az Olajfa közösség tartsa meg a találkozóját,
   - a gitárosokat kérjük, hogy a Búcsúra jöjjenek,
   - 4-kor a F. Lajos előadására jöjjön, aki teheti
   - szentmise
   - utána ima...
   -

Én rászántam ezt a napot erre a találkozóra, szívesen ott vagyok 2-től, ha
kell.
Szeretettel: Szekeres Ági