[Otthonunk] Fwd: [Kateketa] Soha többé háborút!

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2013. Sze. 4., Sze, 13:23:59 CEST

Kedves Testvérek!

 Sokat gondolkodtam, Széplaki Erzsike javaslatán, mi lenne erkölcsileg a
leghelyesebb?  És nem tudtam eldönteni még. Ekkor érkezett a hitoktatóknak
írt körlevél, ami megoldja szerintem az erkölcsi dilemmát.(Alább
olvashatjátok.) Nem kell elmaradjon a plébániai közösségi együttlét -
hiszen ez is áldott-és építő program - szerencsére előtte áttettük Finta
Lajos atya  missziós előadását - így semmi akadálya, hogy plébániánk
csatlakozzon a virrasztó imádsághoz a szentmise után, ha éjfélig nem is, de
10-11 óráig kivitelezhető lenne. A böjtöt pedig mindenki szabadon
megoldhatja aznap. Ferenc pápa "rugalmassága, leleményessége" pedig vonzó
mindannyiunk számára. Kövessük őt ebben is szeretetben.
Várjuk az észrevételeket. Ki tudná a templom nyitvatartását biztosítani?
Órákra be kellene osztanunk egy-egy vezetővel? Én 21 órától vállalom 22
óráig, hogy ott leszek. osszuk be az időt óránként?

 Kollmann  Andrea

**

-------- Eredeti üzenet --------   Tárgy: [VE-Korlevel] Soha többé háborút!
Dátum: Wed, 04 Sep 2013 09:06:54 +0200  Feladó: Váci Egyházmegyei
Körlevelek <korlevel at levlista.vaciegyhazmegye.hu><http://fm.eMailClicked.raise('korlevel at levlista.vaciegyhazmegye.hu');>
Címzett: korlevel at levlista.vaciegyhazmegye.hu<http://fm.eMailClicked.raise('korlevel at levlista.vaciegyhazmegye.hu');>

** **

Kedves Paptestvérek!

" Soha többé háborút! Soha többé háborút!" E szavakkal hirdetett böjti és
imanapot szeptember 7-re Ferenc pápa vasárnap a Szent Péter téren
összegyűlt százezreknek a Szíriai békéért. Szentatyánk szeptember 7-én a
Szent Péter téren este 7 órától éjfélig imát tart a téren összegyűlt
testvérekkel közösen.

Kérem a paptestvéreket, hogy egyházközségükben is ezen a napon
szíveskedjenek csatlakozni a Szentatya felhívásához.

A link letölthető: a *http://hu.radiovaticana.va/news/2013/09/03/a_szír
ia_elleni_fegyveres_támadás_világháborúhoz_vezethet_-/ung-725232<http://hu.radiovaticana.va/news/2013/09/03/a_sz%EDria_elleni_fegyveres_t%E1mad%E1s_vil%E1gh%E1bor%FAhoz_vezethet_-/ung-725232>
*

+ Miklós püspök