[Otthonunk] El Camino. Teljes szinkronos

Csokonay Károly István csokonayk at freemail.hu
2013. Már. 23., Szo, 12:51:12 CET

Szervusz Zoli és mindenki! Köszönöm a tartalmas és szép felvételt engedd meg, hogy egy másik szép filmet ajánljak figyelmedbe/figyelmetekbe. http://www.youtube.com/watch?v=I-VNQ946kIE E  film más epizódját javaslom mindnyájunknak hétköznap a dunatv-n 19- órai kezdettel.Ezzel kívánnék mindenkinek Áldott Húsvéti Ünnepeket. Tesz, Mónika, Endru,Emma, Angyalokat személyesítenek meg.   Karcsi