[Otthonunk] Csillagösvény - Otthonról hazamegyünk

Széplaki Ilona szeplaki.ili at gmail.com
2013. Már. 17., V, 20:39:10 CET

*    Egy új lehetőség a hazautazni vágyóknak *
**

 ****

Örömmel jelentem, hogy megalakult a Csillagösvény Utazási Iroda. Első
nekifutásra 24 saját szervezésű, szerintem igazán különleges
Kárpát-medencei kulturális körutazást és túraprogramot kínálunk (és egy
Rákóczi-túrát, egészen Isztambulig).****

 ****

Arra kérem Önöket, kérlek Benneteket, hogy küldjétek meg címeteket:
elpostáznám 36 oldalas, ingyenes katalógusunkat. Ha küldhetjük, annak még
annyi előnye volna, hogy a katalógust igénylők között 2013.09.01-én
kisorsolunk egy hosszú hétvége utat a Felvidékre.****

 ****

Kulturális körutazásaink közös vonásai: kizárólag magyar családi
vendéglátásra épülnek; minden nagyobb városban helyi magyar honismereti
vezetőket foglalkoztatunk; rengeteg hagyományőrző programot szervezünk;
lehetőleg karitatív elemeket is beépítünk a programokba.****

 ****
**

Ajánlom szíves figyelmükbe, figyelmetekbe külön is a Csíksomlyói Búcsú
idejére (május 18.) időzített 3 különleges körutazásunkat (melyek során 1-1
állomás a sok közül a búcsú): Wass Albert nyomában (észak-erdélyi
körutazás); A gyimesi **csángók** földjén (látogatással a moldvai **csángók*
*nál); Nagy Székely Körutazás. A 3 program itt olvasható:
http://csillagosveny.utazas.hu/index.php/itemlist/**
filter?searchword2=Cs%C3%ADksomly%C3%B3i+B%C3%BAcs**
%C3%BA&moduleId=99&Itemid=101<http://csillagosveny.utazas.hu/index.php/itemlist/filter?searchword2=Cs%C3%ADksomly%C3%B3i+B%C3%BAcs%C3%BA&moduleId=99&Itemid=101>
A Csíksomlyóval kombinált utakra 5% kedvezményt ajánlok azoknak, akik
március 15-ig megküldik jelentkezésüket.****

Barátsággal:****

Posch Dániel****

alapító****