[Otthonunk] Vasárnapi misrend és a szeretet

Burger Ferenc burger.ferenc at gmail.com
2013. Már. 14., Cs, 22:48:08 CET

Kedves Gabriella!

Köszönöm a szempontjait, de a döntést nem könnyítette meg.
Azt hiszem, hogy bármelyik ujjamba is harapok ugyanúgy fáj.

Ha már a szeretet hozta szóba én is leírom a gondolataimat.
A szeretet alapállása a jó akarat és ez - azt hiszem - bennem megvan, a
második a helyes cselekedet. Itt nem lehet olyan döntést hozni ami
mindenkinek jó. Ebben az esetben a kisebb fájdalmat okozó lépést kellett
meglépnem.
Bizonyosan Ön is hozott már ilyen döntést, ha igen, akkor tudnia kell hogy
milyen nehéz is az.

Köszönöm, hogy módot adott arra, hogy nyilvánosan erről írhassak.

Tisztelettel és szeretettel:
Burger Ferenc

--------- következő rész ---------