[Otthonunk] Hírlevél helyett

Széplaki Ilona szeplaki.ili at gmail.com
2013. Jún. 26., Sze, 23:43:50 CEST

Kedves Listatagok!

Az Otthonunk az Egyház hírlevelünk szerkesztése  nyáron szünetel
szeptember első vasárnapjáig, de a levelezőlistán keresztül tudjuk a
közérdeklődésre számot tartó gondolatainkat, információinkat
megosztani.
Most 5 témakörben hívom fel a figyelmeteket:

1.Karitász beszámolót kaptam május 24-i keltezéssel Szekeres Ágitól és
Fityus Zsuzsától. Sajnos elfelejtettem frissiben közzétenni. Az első
csatolmányban olvashatjátok. Ezúton is elnézést kérek Tőletek!

2. Kazinczy Tamás küldött vitaindítónak egy írást Közgazdaság és
kereszténység címmel. A második csatolmányban olvasható, várjuk
véleményeiteket e témában.

3. IX. Váci Egyházmegyei Találkozó június 28-29-én Pásztón (most
hétvégén pénteken és szombaton)
 "Ne félj csak higgy"  címmel. Az alábbi linkre kattintva a részletes
programot olvashatjátok:

http://vaciegyhazmegye.hu/programok/338/IX-VACI-EGYHAZMEGYEI-TALALKOZO-PASZTON.html

Püspök atyánk minden évben nyár elején hívja nagy szeretettel
egyházmegyéjének híveit, családjait, plébániai közösségeit ezekre a
találkozókra.

4.HungaRió 2013. július 24. és 28. között lesz Pécsett. Részletek a
Váci Egyházmegye Ifjúsági Iroda Körlevelében. (3. csatolmány). Sürgős,
mert vannak még kedvezményes betöltetlen helyek!

5. Gazda Piac jött létre Vácon. Az utolsó 3 csatolmányban vannak erről
információk. Szóljatok gazdálkodó ismerőseiteknek, ill ha magatok
Vácon jártok, akkor érdemes vásárlásaitokat hívő gazdák termékeiből
megejteni.

Szép nyarat!

Varga Ili