[Otthonunk] Kezek és láb nélkül is reménységgel a TV2!!-n

Széplaki Ilona szeplaki.ili at gmail.com
2012. Okt. 2., K, 22:58:24 CEST

-Kedves Barátaim!

Szeretettel küldöm az alábbi linket, érdemes rászánni a kb. 10 percet a nap
24 órájából.

Ili

--  Ismerem történetet, de akár hányszor látom, mindig elgondolkodtat.

 Először az Interneten   találkoztam Nick Vujicic-csal, a karok és lábak
nélküli emberrel.

 Végül - ahogyan a TV2 riportjából megtudtam - most úgy néz ki, hogy
hamarosan eljöhet hozzánk!

Az pedig csak hab a tortán, hogy a riportban az egyik kereskedelmi TV fő
műsoridejében az evangélium hirdettetett:
http://tv2.hu/naplo/video/egy-par-borcipot-oriz-a-karok-es-labak-nelkul-elo-ferfi

--------- következő rész ---------