[Otthonunk] Családbarát Médiáért díj - közönségszavazás

Széplaki Ilona szeplaki.ili at gmail.com
2012. Nov. 5., H, 16:39:14 CET

 ---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Keresztes Ilona <keresztes.ilona at gmail.com>
Dátum: 2012. november 4. 23:11
Tárgy: Családbarát Médiáért díj - segítsetek szavazatokat gyűjteni!!!

Kedves Barátaink!

Az a megtiszteltetés ért, hogy én lettem az idei* Családbarát Médiáért*
díj júliusi jelöltje azzal a műsorral, ami egy születés csodálatos
története. Egy tizenéves lány megmentette születendő kistestvérét,
akivel a szülei abortuszra mentek volna.

LEVÉL EGY MEG NEM SZÜLETETT KISTESTVÉRHEZ -ez a műsor témája, amely a
Vendég a háznál-ban hangzott el.
Érdemes 25 percet szánni rá! Az alábbi linkeken elérhető a műsor és a
szavazási lehetőség.

http://www.mediaacsaladert.hu/index.php?id=2012-08**-keresztes-ilona&type=0<http://www.mediaacsaladert.hu/index.php?id=2012-08-keresztes-ilona&type=0>
http://www.mediaacsaladert.hu/index.php?id=szavaza**
s_hu&pid=2012-08-keresztes-ilona<http://www.mediaacsaladert.hu/index.php?id=szavazas_hu&pid=2012-08-keresztes-ilona>

Az első díjat közönségszavaztok fogják eldönteni.
Nagyon fontos lenne, hogy az* életvédelem *témája fusson be elsőnek, mert ez
megnövelné az ügy presztízsét, és nagy publicitást is kaphatna ezáltal.

Kérlek segítsetek minél szélesebb körben megosztani a linken
található műsort facebookon, és biztassatok minél többeket, hogy
szavazzanak erre.
Most lehetőség van kiállni a születendő életek mellett!

Köszönöm,
Ilona