[Magveto] 2008. 01. 18.

magveto at www.communio.hu magveto at www.communio.hu
2008. Jan. 19., Szo, 08:18:36 CET

2Kor 10,17 - 11,2
Zs 44
Mt 25,1-13

Az Istennel való találkozás várakozás és készülődés. Figyelmesség és
önmagam odaszánása. Nem csak úgy odapottyanok a menyegzőre; hanem tudom,
hova megyek. Végiggondolom, és tudom, hogy mit kell vinnem. A fényt nem
az olaj adja, mégis: az olajra is szükség van hozzá. Ugyanígy nem
magunktól válunk Isten országának jeleivé és várományosaivá: de mi
magunk is kellünk hozzá. Jelen kell lennünk Isten számára. Ha nem
készülünk a találkozásra, ha olaj után kell futkosnunk, akkor nem
vagyunk „ott”, nem vagyunk jelen az Istennel való találkozáshoz.

- Marian -