[Magveto] Út, Igazság, Élet

magveto at www.communio.hu magveto at www.communio.hu
2008. Ápr. 19., Szo, 21:21:43 CEST

Gondolatok a húsvéti idő az ötödik vasánapjához:

1;
AKKOR ÍGY SZÓLT AZ ÚR:ÉN VAGYOK AZ ÚT, AZ IGAZSÁG, AZ ÉLETAKI SZENTSÉG ÚTJÁN JÁR, AZ ÉN UTAMAT JÁRJAAKI A JÓSÁG ÚTJÁN JÁR, AZ ÉN ÖSVÉNYEIM RÓJAAKI CÉLHOZ AKAR ÉRNI – AZ KÖVET ENGEM– ÉN VAGYOK AZ ÚTAKI AZ IGAZSÁGOT AKARJA TUDNI, AZ ÉN HANGOMRA FIGYELAKI IGAZ ÉLETET KÍVÁN ÉLNI, AZ ÉN ÉLETEM ÉLIAKI AZ IGAZSÁGOT KERESI – AZ KÖVET ENGEM
- ÉN VAGYOK AZ IGAZSÁGAKI IGENT MOND AZ ÉLETRE – IGENT MOND RÁMAKI VÁGYÓDIK AZ ÉLETRE - AZ UTÁNAM SZOMJAZIKAKI ELÉRI AZ IGAZI, MÚLHATATLAN ÉLETET – AZ MEGÉRKEZIK HOZZÁM
– ÉN VAGYOK AZ ÉLET
2;

"Én vagyok az út, az igazság és az élet."Kevés az, hogy halld, kevés az, hogy felfogd, kevés az, hogy megértsd:Ő olyan út, amin járnod kellŐ olyan igazság, amit tettekre kell váltanod,Ő olyan élet, amit élned kell.

Áldott vasárnapot!
fr. József OCist

--------- következő rész ---------