[Magveto] 2006. 05. 03.

Babos Tamás babos at communio.hcbc.hu
2006. Május. 3., Sze, 20:31:49 CEST

1Kor 15,1-8
Zs 18A
Jn 14,6-14

„Figyelmetekbe ajánlom, testvérek, az evangéliumot, amelyet hirdettem
nektek, amelyet el is fogadtatok, és amelyben álltok.” Hiszem, Uram, az
evangéliumot, hiszem az örömhírt, hiszem hogy értünk meghaltál, hogy
legyőzted a halált és hogy föltámadtál.

Vajon ezek mennyire csak szavak bennem? Egy találkozás átalakít, egy
kapcsolat átalakít, és átalakít, amikor kincset találok – átalakultak-e
hétköznapjaim, átalakult-e a látásmódom, az életem, amióta megismertem
Isten szeretetét és megtudtam az örömhírt?

- Marian -