[Magveto] 2006. 03. 18.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2006. Már. 17., P, 23:45:01 CET

Mik 7,14-15.18-20
Zs 102
Lk 15,1-3.11-32

Isten végtelenül irgalmas – de ahhoz, hogy ez az irgalmasság visszafogadó erejű lehessen, kell a visszafordulásunk, őszinte visszatérésünk az Atyához. Nem is lehet ez akármilyen hazatérés: ,,Apám! Vétkeztem az ég ellen és teellened; már nem vagyok méltó arra, hogy fiadnak nevezz.'' Fölismertük-e távolmaradásunk pillanatait, fölismertük-e bűneinket és vétkeinket? És megvallottuk-e azokat, hogy hazatérhessünk egyként a legkisebbek között? Ilyen lelkülettel olvassuk el a mai zsoltárt.

- Marian -