[Magveto] 2006. 02. 24.

Babos Tamás babos at communio.hcbc.hu
2006. Feb. 25., Szo, 06:17:25 CET

2006. 02. 24.
Szent Mátyás apostol
Jn 15,9-17 "Nem ti választottatok engem..."

Akár gyermekkorunkban kereszteltek meg minket jó szüleink, akár felnőtt
fejjel "keresőként" találtunk rá a hitre és köteleztük el magunkat Jézus
mellett, egyszer csak rá kell figyelnünk az idézett mondat döbbenetes
igazságára: "Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak
titeket." Ezért kell, hogy létünk minden pillanata, minden mozdulatunk,
gondolatunk és szavunk válasz legyen a minket előbb szerető Istennek.

Seidl Ambrus