[Magveto] 2005. 03. 18.

Babos Tamás babos at communio.hcbc.hu
2005. Már. 20., V, 09:52:29 CET

Jer 20,10-13
Zs 17,2-7
Jn 10,31-42

Isten itt van, velünk van. Köztünk van. A bajban, a nyomorúságban, a szorongattatásban, az örömben és a boldogságban.

Jézus azt mondja: "(...) higgyetek a tetteknek, hogy megtudjátok és belássátok, hogy az Atya énbennem van, és én az Atyában." Legyenek látó szemeink, legyenek halló füleink, hogy észrevegyük, az Urat, aki közöttünk van.

Ha kopogtat hozzánk, táruljanak ki az ajtók és hagyjuk, hogy belépjen a Szeretet. Hogy szóljon sötétségünkhöz és az világossággá váljék. Hogy mozgassa bénult tagjainkat és éljen bennünk.

Isten velünk van. Éppen ezért így szólok: "Szeretlek Uram, én erősségem! Uram, én erősségem, menedékem és megszabadítóm; Én Istenem, segítségem, akiben reménykedem (...)"

- Marian -