[Magveto] 2005. 08. 01.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2005. Júl. 31., V, 23:45:01 CEST

2005. augusztus 1.

Szám 11, 4b-15 Mózes panaszkodik az Úrnak: egyedül nem bírja a nép minden gondját, terhét.
Mt 14, 22-36 Bátorság, én vagyok, ne féljetek!

Időnként úgy érezzük, egyedül maradtunk küzdelmeinkben. Már az Isten is elhagyott. Mózes panasza, az apostolok viharban való küszködése ezt az emberi helyzetet jelképezhetik. Jézus a ma emberének, minden nehézséggel küszködőnek szól: én vagyok, ne féljetek. Itt vagyok melletted, akkor is, ha nem látod, ha nem érzékeled. Egyetlen szavamra eláll a szél, elcsendesedik a vihar, eláll a hullámzás. Erősítsd meg bizalmadat irántam.
Isten iránti bizalommal vágunk neki kezdődő hetünknek, kezdődő hónapunknak. Bátor szívvel állunk Isten elé, és kérjük erejét mindennapjainkhoz.

Fulop Akos RM