[Magveto] 2005. 01. 20.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2005. Jan. 19., Sze, 23:45:01 CET

2005. január 20.

Jézus és a tömeg
"Tanítványaitól azt kérte, hogy egy bárka álljon készen számára a tömeg miatt, hogy ne szorongassák őt."

Meglepő, hogy az evangélista fontosnak tartja megemlíteni, hogy Jézus kérte a tanítványait, hogy biztosítsák számára a kellő távolságot a tömegtől. Nem az egyes emberektől, hanem a tömegtől. Segítséget kért a tanítványaitól. Napok óta foglalkoztatnak ezek a sorok, a plébániánk tagjaival találkozva pedig többektől hallottam, hallottam, hogy fáradt az atya, nincs semmire ideje energiája, mi pedig várnánk tőle a jó prédikációkat, hogy lelkünk igaz pásztora legyen. Vajon kéri-e a munkatársait, hogy segítsen neki, mi az egyszerű nép pedig biztosítjuk számára a kellő távolságot, vagy folytonosan szorongatjuk őt?

Imádkozzunk és ha tehetünk valamit tegyük meg papjainkért, hogy legyen meg a "bárkájuk", és ne nyomja őket agyon a világ.

LMK