[Magveto] 2005. 04. 24.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2005. Ápr. 23., Szo, 23:45:01 CEST

2005. április 24.
Jn 14,1 "Ne nyugtalankodjék a szívetek!"

Pápaválasztás után mi mást tehet az ember, mint annak fényében olvassa az evangéliumot - és hallgatja a világ zaját.
Hányan és hányan vannak, akiknek a szívébe félelem költözött az új Szentatya személyének kihirdetésekor. Biztos van miért félniük...
Nekünk, katolikus keresztényeknek - ha valóban hiszünk a Szentlélek munkálkodásában - nincs okunk félni. Nincs okunk arra, hogy "Én jobb ötletet tudtam volna adni a bíborosoknak!" felkiáltással kritikánkat hangoztassuk - visszhangozva a világ zűrzavaros zaját. De van okunk imádkozni, megújítani engedelmességünket, elsősorban lelkünk legmélyén.

Seidl Ambrus