[Magveto] 2004. 05. 03.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2004. Május. 2., V, 23:45:00 CEST

1Kor 15,1-8
Zs 18A
Jn 14,6-14

“Figyelmetekbe ajánlom, testvérek, az evangéliumot, amelyet hirdettem nektek, amelyet el is fogadtatok, és amelyben álltok.” Az evangéliumot, amely ÖRÖMhír. Bármerre nézünk a világban, Isten ölelő szeretete vesz körül: „Isten dicsőségét beszélik az egek, és keze művét hirdeti az égbolt. Ezt harsogja az egyik nap a másiknak, erre tanítja az egyik éj a másikat….” Igen, először megkaptuk a természetet, érzékeinket és a józan észt, hogy megtalálhassuk Istent a körülöttünk lévő világban; megkaptuk a Törvényt, hogy eligazodjunk, hogy ne tévesszünk irányt…és végül megkaptuk a Törvény Beteljesedését a Jézus Krisztusban, Aki az Út, az Igazság és az Élet.

Áldott legyen az Úr neve, hogy nem kell sötétségben élnünk, hogy nem kell rejtegetnünk magunkat: „Tisztíts meg titkos bűneimtől, és a kevélységtől mentsd meg szolgádat, ne uralkodjék rajtam. Akkor szeplőtelen leszek, s a nagy vétektől tiszta maradok.” Áldott legyen az Úr neve, hogy Őbenne a sötétségem már nem sötét. Áldott legyen, hogy megvan az Út, amin járnunk kell, hogy előttünk fénylik az Igazság és nyitva áll előttünk az Élet kapuja.

- Marian –