[Magveto] 2004. 03. 05.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2004. Már. 4., Cs, 23:45:00 CET

2004. március 5.

Mt 5, 20-26

   A szent negyven nap mindegyikén segít az egyház tisztába jönnöm önmagammal és irányítást, belátást biztosít a felfedezett hibás énem kijavítására. Hogy keresi az ember azt, hogy mi zörög az általa vezetett kocsiban. Igyekszik is kijavítani, ha megtalálta a hibát.

   Ma elgondolkoztat, ne a " ne ölj" -t keresd. Elég a "te esztelen" vagy a "te istentelen" is. Elég a felindulás, az elítélés s máris alkalmatlan vagy hogy áldozz az Úrnak. Mit hordozok én a többi emberrel kapcsolatosan szívemben? "Bármit tesztek egynek akár a legkisebbnek is az emberek közül, nekem teszitek." Így bánok Jézussal? Ezt mondom neki?

   Hogy kellene érzéseimet, gondolataimat, s főleg szavaimat megfegyelmezetté, Krisztushoz méltóvá tennem!

                                     Gyulay E.