[Magveto] 2004. 03. 01.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2004. Feb. 29., V, 23:45:01 CET

2004. március 1  hétfő
köznap

Lev 19, 1-2.11-18  Legyetek szentek, mert én az Úr szent vagyok!
Mt 25, 31-46 Amit egynek a legkisebbek közül tettetek, nekem tettétek!

A keresztény ember élete állandó küzdelem, hiszen napról-napra le kell győzni a kísértéseket. A legveszedelmesebb kísértés az önzés, mivel beszűkíti az embert, és szeretetlenné teszi. Nagyböjti előkészületünk kezdetén újra és újra föl kell éleszteni magunkban elhagyott és elfeledett szeretet-cselekedeteinket.

Nagyböjt kezdete a kísértéseinkre való odafigyelés. Mik a mai kor kísértései? Mi az, ami ma gondot okoz?
Nagyböjti utunk az olvasmány felszólításának megvalósítását segíti: legyetek szentek! Szentté lenni a bűnbánat által, szentté lenni az önmegtagadások által. Önként vállalt lemondásaim erősítsenek meg a Krisztusi úton, és segítsenek húsvéti előkészületemben!

Fulop Akos RM
Kobanyai Szent Csalad Plebania
1103 Budapest, Kada utca 25
260-7905 30/954-5083