[Magveto] 2000. 09. 03.

Dozsa Istvan idozsa at hcbc.hu
2000. Sze. 2., Szo, 17:45:01 CEST

Mk 7,1-8,14-15,21-23
Sokszor ma is úgy gondolkodunk, hogy "ruha teszi az embert". Mire
gondolok? Ha vallásos vagyok, akkor el kell zárkóznom a világtól,
az élet zajlásától, vissza kell vonulni egy magányba. Jézus számomra
szabadságot hozott "nem azt kérem, hogy vedd ki őket a világból,
hanem hogy óvd meg őket a gonosztól" (Jn 17,15). Nem kell nekünk
gettósodni! Anélkül is sokan ezt szeretnék.
Élmény az életemből: Furcsának találták, hoyg gimnazista fiataljaimnak
egy Biblia tábort, nem a magányba, erdőbe stb. szerveztem, hanem egy
Campingbe. Ott ahol emberek között (nem saját testvéreink!) a Bibliát
szerettük volna élni. Nagy élmény volt - Atyánk óvott a Gonosztól s a
világban maradtunk.
Jézus nem győzi hangsúlyozni, hogy a romlás nem kívülről jön, hanem az
emberi szívből származik.

BL Kutasról