[Magveto] 2000. 05. 03.

Dozsa Istvan idozsa at hcbc.hu
2000. Május. 2., K, 17:45:01 CEST

május 3.
Fülöp apostol párbeszéde az Úrral

Jézus szinte a szájukba rágja az apostoloknak, hogy milyen közel van
hozzájuk az Isten.
"Én vagyok..., aki engem lát..."
S mégis mi az apostol kérése? "Mutasd meg nekünk az Atyát!"
Mintha a Fiú az csak fiú lenne, de bezzeg az Atya, az igen!
Milyen nehéz kerszténynek lenni (Krisztus követőnek) - akár a
gyermekek vagy a felnőttek világát nézzük. Istenről beszélnek,
s Jézus, mint ÚT, mint FIÚ, szinte szóba sem jöhet.

Pedig ha krisztusi vagyok, akkor Jézus az útam. HA ezt az útat jól
járom, akkor enyém az
Atya is. S nem érdemes megfordítva élni.

B.L.