[Magveto] (no subject)

Dozsa Istvan idozsa at hcbc.hu
2000. Már. 2., Cs, 17:45:01 CET

From: idozsa at katolikus.hu
To: magveto at katolikus.hu
Subject: 2000. 03. 03.

Kiszáradt fügefa

Hogyan történhet?
Jézus parancsára olyan titokzatos erők léptek munkába, amelyek
tanítványainak is rendelkezésére állnak, ha van bennük hit.

Mikor van bennünk ez a hit?
Az imádság által. Ami az emberi erő számára lehetetlen, azt Őtőle lehet
és kell bízva kérni. Imádságban szólal meg és imádság által teljesedik
ki a hit.

Milyen ez az ima?
Csak a bűnbocsánatból élhet. Tudom, hogy nekem az Úr megbocsátott, én
sem tehetek mást, mint megbocsátok. Szeretet kell hogy uralkodjék bennem
mindenki felé. (Szeretet himnusz szavai ide csengenek!)

Szeretetlen szívnek a hite nem hit!

B.L.