[Magveto] 2000. 07. 01.

Dozsa Istvan idozsa at hcbc.hu
2000. Jún. 30., P, 17:45:04 CEST

július 1.  szombat

A boldogságos szűz Mária szeplőtelen szíve

Mária együtt szenvedett és együtt örvendezett szent Fiával,
részese lett az ő mennyei dicsőségének is, és anyai szeretettel
van Isten minden gyermeke iránt.  Az ő Szeplőtelen Szívének
ünneplését XII. Piusz pápa vezette be az egyházi naptárba. Most
Jézus Szíve ünnepe utáni napon tartjuk.

Siral 2, 2.10-14.18-19 Kiálts szívből az Úrhoz.
Mt 8, 5-17 Csak egy szót szólj, és meggyógyul a szolgám.

A kafarnauimi százados mondata bekerült a Szentmise imádságai közé.
Mielőtt Jézus testét magunkhoz vennénk a szentáldozásban a századossal
együtt mondjuk: Uram, nem vagyok méltó, hogy hajlékomba jöjj, hanem csak
egy szóval mond, és meggyógyul az én lelkem.
Szavaimban, imáimban ezzel a hittel szeretnék én is Jézushoz fordulni.
Merjem elmondani kérésemet, forduljak bizalommal Jézushoz.
Éljen bennem mindig a hit, hogy Jézus megteszi, amit kérek. Lehet, hogy
kicsit másképp, lehet, hogy nem azonnal, de válaszol, megerősít, támogat,
tenyerén hordoz.

Fulop Akos  /satya/ RM
sarisapi plebanos