[Magveto] 2000.06.05.

Dozsa Istvan idozsa at hcbc.hu
2000. Jún. 4., V, 21:21:01 CEST

Jn 16,29-33
"De én nem vagyok egyedül, mert az Atya velem van."

Sok gondunk bajunk van nekünk is. Talán hírül sem annyi, mint Jézusnak az
utolsó vacsora után következő 15-20 órában. Neki van kapaszkodója, tudja,
hogy vele van az Atya. Nem kellene-e nekünk is tudatosítanunk, hogy velünk
az Atya?! Nem kellene-e Vele megbeszélni minden dolgunkat? Nem kellene-e
minden gondunkban megbízni Benne, erőt kérni Tőle?! Jézus példája irányt
mutat. Az ő sötét nagypéntekje a fényes húsvétba és a mennybemenetel
dicsőségébe torkollott.

Bizalom, kérés, hűség: velünk van az Atya!!!

Ezzel az Atyával mi is mondhatjuk majd : Én legyőztem a világot! Nélküle
nem, de vele IGEN.

Gyulay E.