[Magveto] 2000. 07. 10.

Babos Tamás kb at mail.datatrans.hu
2000. Júl. 11., K, 07:09:58 CEST

Mt 9,18-26

    A két, egymásba fonódó történet a hit gyógyító erejét mutatja be. Ez
az
a hit, amirõl azt mondta Jézus, hogy hegyeket mozgat meg, fákat tép ki
tövestül és gyökereztet meg a tengerben. Ezenkívül még egyet
megtanítanak
ezek a történetek. A elöljáró a lánya életéért esdekel, s az õ hite
életet
ad lányának. A vérfolyásos asszony saját gyógyulását reméli attól, hogy
megérinti Jézus ruháját. S hite miatt meggyógyul. Az én hitem mnid a
saját,
mind a mások javára fordítható. Jézus ebben az esetben is
bebizonyította,
hogy igazat mondott, amior így szólt: Aki hozzám jön, azt nem küldöm el.

Szabó Tamás