[Magveto] 2000.12.05.

Dozsa Istvan idozsa at hcbc.hu
2000. Dec. 5., K, 08:35:25 CET

Lk 10, 21-24
"... mert elrejtetted ezeket a bölcsek és okosak elől, és a kicsinyeknek
jelentetted ki..."

Milyen "kicsi" Jézus.
Jövök Atyám, hogy teljesítsem akaratodat...
Nem tudtátok, hogy Atyám dolgaiban kell lennem...
Lehetne sorolni, de mindenki ismeri egészen az "Atyám kezeidbe ajánlom
lelkemet..."-ig.
Csak az Atyát nézi, csak neki engedelmeskedik, csak az Ő tetszése fontos,
csak az az eledele, hogy Atyja akaratát teljesítse...
Felnőtt vagyok-e, okos vagyok-e, vagy igazán bölcs kicsi, Atyám kicsi
gyermeke.
De jó lenne advent végére olyan "kicsinek" lenni, mint a betlehemi Gyermek.

Gyulay Endre