[Napi e-vangelium] Információk az e-vangélium küldésről

Evangélium365 evangelium at lista.hcbc.hu
2021. Sze. 22., Sze, 08:31:43 UTC

Kedves Evangélium365 olvasó!

Az alábbiakban küldök néhány információt az e-vangélium küldésről
Kérdés-Felelet formában.

Szeretettel:
István atya - Horváth István Sándor

*Mikor küldik e-mailben az e-vangéliumot?*
Az e-vangéliumot az év minden napján éjszaka, 23 óra körül küldjük
e-mailben, értelemszerűen a következő napit.

*1 nap megjött az e-mail, de nincs benne a tartalom, azaz üres a levél. Mi
történt?*
Technikai hiba történhetett. Ezt mi is észrevesszük és napközben kiküldjük
újra a levelet. Kérjük, várja türelemmel! A hibát nem szükséges felénk
jeleznie.

*Az üres e-mailben olvasható a Feliratkozás és Leiratkozás lehetősége. Fel
kell újra iratkoznom?*
Nem szükséges újra feliratkoznia, hiszen meg sem kapta volna a levelet, ha
nem lenne feliratkozva. Ha korábban feliratkozott a listára, akkor
ugyanazzal az e-mail címmel nem is tud újra feliratkozni, mert ez a cím már
szerepel a listán.

*Jelezzem-e a hibát ha 1 nap üres levelet kaptam vagy nem kaptam meg az
e-mailt?*
A hibát mi előbb tapasztaljuk mint Ön, ezért nem szükséges jeleznie felénk.
Kérjük, ne küldjön e-mailt a hibáról! Köszönjük.

*3-4 napja nem kapom meg az e-vangéliumot. Mit tegyek?*
Kérjük, ellenőrizze a Spam (illetve a Kéretlen levelek) nevű mappát, nem
került-e abba a napi evangélium. Kérjük, hogy rendszeresen ellenőrizze azt
is, hogy nem telt-e meg a postafiókja.
Előfordulhat, hogy az is, hogy az Ön e-mail szolgáltatója nem továbbítja az
e-vangéliumot. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot szolgáltatójával vagy
iratkozzon fel egy másik e-mail címmel.
Lehetséges, hogy korábban egy másik e-mail címmel iratkozott fel, amelyről
átirányításra kerülnek levelei az új e-mail címére, és ez utóbbira nem
érkezik meg az evangélium. Ez esetben valószínűleg a korábbi e-mail címe
megszüntetésre került (pl. a munkáltatója megszüntette), ezért nem kerül
továbbításra. Iratkozzon fel új e-mail címével!

*Az e-vangélium a Spam, Levélszemét mappába kerül. Mit tegyek?*Kérjük,
jelölje meg nem Spamként! Ezután a Beérkező levelek közé fog kerülni.

*Hol tudok feliratkozni?*
Új e-mail címével feliratkozhat a www.evangelium365.hu oldalon.

*Előfordulhat-e hogy véletlenül töröltek a listáról?*
Amennyiben a postafiókja megtelt, és 4-5 napig nem tudunk kézbesíteni
leveleket, akkor a rendszer automatikusan felfüggeszti a lista tagságát.
Egyéb esetben nem.

*Létezik-e más lehetőség az e-vangélium napi olvasására?*
Igen. Javasoljuk az Evangélium365 applikációt, amely az AppStore és a
GooglePlay áruházakban elérhető, ingyenesen letölthető. Magyar nyelven
tartalmazza a napi üzenetet, több funkcióval, meg is lehet hallgatni.

*Tudom-e más nyelven olvasni az e-vangéliumot?*
Igen. Ehhez az Evangelium365+ applikációt javasoljuk, ami kicsit más mint
az Evangélium365 app. Jelenleg a magyar mellett angol, német, francia és
olasz nyelven olvasható a tartalom. E-mailben nem kérhető, csak az
Evangelium365+ alkalmazásban elérhető.

*Tudom-e nyomtatott formában olvasni az e-vangéliumot?*
Igen. Minden évben novemberben megjelenik könyvben, mégpedig a következő
évre, előre. Például 2021. novemberben a 2022. évi. A könyv címe: Szívem
első gondolata 2022. Itt tudja megrendelni novembertől:
https://www.evangelium365.hu/webshop/termekek/5_szivem_elso_gondolata_sorozat

*Még sosem küldtem támogatást. Talán ezért nem kapom meg az e-vangélium
e-mailt?*
Az e-vangélium küldése ingyenes. Ha nem érkezik meg az e-mail, annak
egészen biztosan más oka van.

*Hogyan tudom támogatni az e-vangélium küldést?*
Köszönjük jószándékát, hogy adományával támogatni szeretné szolgálatunkat.
A támogatási lehetőségről az alábbi linken talál információt:
https://www.evangelium365.hu/webshop/termekek/9_adomanyozas
--------- következő rész ---------