[Evangelium] 2014-12-10

Evangelium mindennap evangelium at lista.hcbc.hu
2014. Dec. 10., Sze, 01:00:01 CET

   2014. december 10. – Szerda

   Abban az időben Jézus így szólt az őt követő emberekhez: „Jöjjetek  hozzám
   mindnyájan,  akik  fáradtak  vagytok,  és  terhek  alatt  görnyedtek:   én
   felüdítelek titeket! Vegyétek magatokra igámat, és tanuljatok tőlem,  mert
   én szelíd vagyok és alázatos szívű –, és nyugalmat talál lelketek. Mert az
   én igám édes, és az én terhem könnyű.”

   A megbeszélt találkozóra időben  érkezem. A másik  személy viszont nem,  ő
   késik. Még egyszer ellenőrzöm a határidőnaplómban a találkozó  időpontját,
   de minden stimmel, tehát már itt kellene lennie. Egy idő után  bosszantani
   kezd  késése.  Bosszant,   hogy  rabolja  a   drága  időmet.  Bosszant   a
   pontatlansága, az, hogy megvárakoztat, s  még csak nem is jelzi  telefonon
   késését. Mérgelődni kezdek magamban, mert  nem először fordul elő vele  az
   ilyen. Mérges vagyok,  mert szerintem nincs  joga megvárakoztatni,  hiszen
   annyi más teendőm  volna. Bosszankodva találgatom  magamban, vajon  milyen
   kifogásokkal fogja magyarázni a későbbi érkezést.
   Várni valakit, türelmesen vagy türelmetlenül várakozni valakire, aki előre
   nem  tudhatóan  pontosan   vagy  késve  fog   érkezni  –  egy   mindennapi
   élethelyzet,  amit   mindannyian  átéltünk   már.  Más   helyzetekben   én
   várakoztatok meg valakit feleslegesen, rabolom idejét, s észre sem veszem,
   ha őt mindez bosszantja.
   Az adventben Istenre, az ő jövetelére várunk, és Isten vár ránk, vár arra,
   hogy megérkezzünk  hozzá. Ő  nem várakoztat  meg bennünket,  a késést  nem
   ismeri, pontosan  ismerjük  érkezése  idejét.  És  közben  türelmesen  vár
   bűnbánatunkra, megtérésünkre, vár, hogy elinduljunk felé. Mindenkit, engem
   is vár  ő,  aki  így  szól:  „Jöjjetek  hozzám  mindnyájan!”  (Mt  11,28).
   Megvárakoztatom vagy örömmel sietek felé?

   Köszönöm Neked, Uram Jézus Krisztus,  hogy e világba jöttél, hogy  segítsd
   az embert és megmutasd a helyes utat. Bocsásd meg, ha elfeledkeztem  róla,
   hogy eljöveteled  valóban oly  döntő. Űzz  el minden  kételkedést és  önts
   ádventi gondolatokat szívembe. Engedd megtapasztalnom, hogy Te ma is  újra
   hozzánk jössz. Tarts éber  készenlétben, hogy örömmel fogadjalak.  Költözz
   be országunkba, házunkba, közösségünkbe és szívünkbe.

   A mai olvasmány és a zsoltár szövege itt olvasható:
   http://evangelium.katolikus.hu/teljes/?nap=2014-12-10

   Kedves e-vangélium olvasók!
   Újra kapható
   A  rendelési   határidő   után   érkező  rengeteg   kérés   miatt   minden
   igyekezetemmel azon  voltam,  hogy  még  egy  utánnyomást  összehozzunk  a
   nyomdával. Örömmel jelzem: sikerült!
   Mostantól tehát  újra igényelhető  a jövő  évi evangéliumi  elmélkedéseket
   tartalmazó könyv, a Szívem első gondolata  2015. kötet, amíg el nem  fogy.
   Ez a lelki kincs az én személyes ajándékom az e-vangélium olvasók számára!
   Azoknak ajánlom,  akik szeretnének  napról napra  a lelki  fejlődés  útján
   járni, illetve  akik  ezen  az úton  szeretnék  segíteni  családtagjaikat,
   szeretteiket. A könyv olyan karácsonyi ajándék, amelyet a  megajándékozott
   naponta olvashat egy éven át és hálával gondol majd arra, akitől kapta.
   Rendelési lehetőség és információ a linkre kattintva:
   https://docs.google.com/forms/d/1px5M9qW4HnHXHkb6B2RHw4Nn03C_3w0Q7OelxolSwxE/viewform
   Csak pár  egyszerű  kattintás  és karácsony  előtt  megérkezik.  Ha  olyan
   ajándékot keresel, amit biztosan kézbe fognak venni minden nap, akkor  már
   meg is találtad. Felesleges a plázában egyebet keresgélned.

   Élő Kenyér újság gyerekeknek
   Évek óta  készítem  munkatársaimmal  az  Élő  Kenyér  újságot,  amely  egy
   misekalauz gyerekek számára, és havonta jelenik meg tele színes  képekkel.
   Azoknak ajánlom, akik szeretnének gondoskodni gyermekük, unokájuk vallásos
   neveléséről, hogy a jó Isten kedves gyermekei legyenek.
   Bővebb információs és rendelési lehetőség a linkre kattintva:
   https://docs.google.com/forms/d/12u_l3utWLQNgo6d5-9vsWZjqnLCzd8gXf5DNZ0ZYCj0/viewform
   Kérem az adatok pontos megadását. A jelenlegi előfizetők ne küldjék el  az
   űrlapot! Köszönöm.

   1000 könyv 1000 gyermek
   Idén adventben  is  tartunk  jótékonysági  akciót,  amely  keretében  1000
   ajándékkönyvet küldünk gyerekeknek.  A plébániákon és  a helyi  karitászon
   keresztül olyan  családokhoz  juttatjuk  el  az  ingyenesen  a  könyveket,
   akiknek a karácsonyi ajándékvásárlás gondot jelent szegénységük miatt.
   Kérem, segítse  Ön  is  evangelizációs és  karitatív  munkánkat!  1200  Ft
   adományával hozzájárulhat  ahhoz, hogy  egy  gyermeknek ünneppé  tegyük  a
   karácsonyt. Az adakozás Önnek is örömet fog jelenteni. A jó Isten  fizesse
   meg nagylelkűségét!
   Szeretettel: István atya - Horváth István Sándor
   2014. december 10.

   Adományát az  alábbi lehetőségeken  juttathatja el.  2015. december  16-ig
   várjuk e célra az adományokat, hogy még jusson idő az elküldésre.
   1. On-line adományozás a http://zalalovo.plebania.hu/tamogatas oldalon.
   Kérjük, válassza  az  Adomány  lehetőséget,  majd  adja  meg  a  szükséges
   adatokat.  A  támogatás  céljánál  válassza  az  1000  gyerek  1000  könyv
   lehetőséget.
   2.
   Átutalás
   Számlatulajdonos neve: Zalalövői Plébánia
   Számlaszám: 10402355-00026472-00000003
   Közlemény: 1000 gyerek

   3. Utalás külföldről
   Számlatulajdonos  neve  és  címe:  Zalalövői  Plébánia,  H-8999  Zalalövő,
   Szabadság tér 6.
   Bank neve  és  címe: K&H  Bank  Zalaegerszegi Fiók,  H-8900  Zalaegerszeg,
   Kossuth L. u. 8.
   IBAN (nemzetközi számlaszám): HU25 1040 2355 0002 6472 0000 0003
   BIC (SWIFT) kód: OKHBHUHB
   Közlemény: 1000 gyerek

   4. Postai úton
   Adományát postai  rózsaszín csekken  is eljuttathatja  a következő  címre:
   Zalalövői Plébánia, H-8999 Zalalövő, Szabadság tér 6.
   Közlemény:1000 gyerek

   5. Adományozáshoz  sárga csekk  kérhető tőlem  a zalalovo at gmail.com  címre
   küldött levélben.  Kérem  a  név  és a  postacím  megadását,  ahová  lehet
   küldeni.