[Evangelium] 2012-07-10

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2012. Júl. 10., K, 01:00:00 CEST

   2012. július 10. - Kedd

   Egyszer egy ördögtől  megszállott néma  embert hoztak  Jézus elé.  Mihelyt
   kiűzte belőle az ördögöt,  megszólalt a néma. A  nép elámult ezen, és  azt
   mondogatta: „Ilyen még  sohasem történt Izraelben.”  A farizeusok  azonban
   megjegyezték: „Az ördögök fejedelmének segítségével űzi ki az  ördögöket.”
   Jézus  ezután  bejárta  az  összes  városokat  és  falvakat.  Tanított   a
   zsinagógákban,  hirdette  Isten  országának  örömhírét,  és  meggyógyított
   minden betegséget és  minden bajt. Amikor  látta a népsokaságot,  megesett
   rajtuk a szíve,  mert olyan fáradtak  és kimerültek voltak,  mint a  nyáj,
   amelynek nincsen pásztora. Akkor így szólt tanítványaihoz: „Az  aratnivaló
   sok, de a munkás kevés. Kérjétek  az aratás Urát, hogy küldjön  munkásokat
   aratásába!”

   Az aratnivaló  sok, de  a  munkás kevés.  Kérjétek  az aratás  Urát,  hogy
   küldjön munkásokat aratásába!- mondja Jézus  az evangéliumban, s ezeket  a
   szavait  sokszor  szoktuk  idézni   a  paphiánnyal  kapcsolatban.  A   sok
   aratnivalóval  küzdő   kevés  munkás   esetét  sokszor   problémaként   és
   nehézségként értékeljük és éljük meg napjainkban. De Jézus talán nem is  a
   nehézséget nézi, amikor  elküldi kevés tanítványát,  hanem a  lehetőséget,
   hogy a nép az örömhírre vár. Éppen  ezért talán helyesebb volna, ha nem  a
   kevés munkásra  koncentrálnánk elsősorban,  hanem  a sok  aratnivalóra,  s
   meglátnánk   a   lehetőséget   az   evangélium   hirdetésére.   Figyeljünk
   embertársaink lelki igényeire, fogjunk hozzá az aratáshoz, s közben kérjük
   Istent imáinkban,  aki majd  gondoskodni fog  róla, hogy  megfelelő  számú
   munkás legyen mindig.  Tegyük ezt  mindig hivatástudattal,  tehát azzal  a
   meggyőződéssel,   hogy   Isten    munkatársai   vagyunk   az    evangélium
   terjesztésében.

   Ó, végtelen Szeretet, aki az Atyától és a Fiútól származol, add meg  nekem
   az istengyermekség szellemét,  taníts meg arra,  hogyan kell mindig  Isten
   gyermekéhez méltóan cselekednem!  Maradj bennem!  Add, hogy  én is  mindig
   benned maradjak, és úgy szerethesselek,  ahogyan te szeretsz engem!  Nálad
   nélkül semmi vagyok. Magamtól semmire sem megyek. De egyesíts  önmagaddal,
   tölts el  szereteteddel,  hogy  általad  az Atyával  és  a  Fiúval  mindig
   egyesüljek!

   Kedves Barátaim!
   8 esztendővel  ezelőtt,  2004.  július 9-én  küldtem  első  alkalommal  az
   e-mailes e-vangéliumot. Az első  napokban még csak  5-6 személy kapta,  ma
   már naponta közel 32 ezer. Az  évek során mintegy 43 millió üzenet  jutott
   el hozzátok.  Istennek  legyen hála,  hogy  működik ez  az  evangelizációs
   szolgálat!
   A  Hit  évéhez  közeledvén   kérlek  benneteket,  hogy  barátaitoknak   és
   ismerőseiteknek  ajánljátok  az  e-vangéliumot!  Feliratkozni  itt  lehet:
   http://www.evangelium365.hu/feliratkozas
   Apostoli  szolgálatotok  egyik  jutalma   az  lesz,  hogy  a   születésnap
   alkalmából ezen a héten minden nap (2012. július 9-15) megkérdezek egy-egy
   új feliratkozót, hogy  ki ajánlotta  neki az e-vangéliumot,  és az  ajánló
   személye, azaz  közületek  valaki  ajándékba megkapja  az  Igéddel  éltess
   engem! című könyvem mindhárom kötetét. Tehát minden nap lehet "nyerni" egy
   könyvet.
   A többi  jutalomról  a  jó  Isten gondoskodik.  Köszönöm,  hogy  nem  csak
   olvassátok, hanem terjesztitek is az e-vangéliumot!
   Szeretettel: István atya