[Evangelium] 2011-06-22

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2011. Jún. 22., Sze, 01:00:03 CEST

   2011. június 22. - Szerda

   Jézus a hegyi beszédben ezt mondta tanítványainak: „Óvakodjatok a hamis
   prófétáktól! Báránybőrben jönnek hozzátok, belül azonban ragadozó
   farkasok. Gyümölcseikről ismeritek fel őket. Szednek-e a tövisről
   szőlőt, vagy a bojtorjánról fügét? Így minden jó fa jó gyümölcsöt
   terem, a rossz fa pedig rossz gyümölcsöt terem. Nem hozhat a jó fa
   rossz gyümölcsöt, sem a rossz fa nem teremhet jó gyümölcsöt. Minden
   fát, amely nem terem jó gyümölcsöt, kivágnak, és tűzre vetnek. Tehát:
   gyümölcseikről ismeritek fel őket.”

   A szél, amely viszi a homokszemeket a sivatagban, az egyik helyről a
   másikra fújja azokat, itt rombolva, másutt építve. A tenger hullámai
   évszázadokon keresztül formálják a partot, s ezt az egyik ember
   pusztításnak, a másik építésnek nevezi. Most akkor épít vagy rombol a
   szél és a tenger?
   Az emberi cselekedetek megítélésével is ugyanígy vagyunk. Nehezen
   tudjuk eldönteni mások tetteiről, hogy azok jók-e vagy rosszak. A
   magunk cselekedeteinek a következményeit sem tudjuk előre kiszámítani.
   De az idő múltával, a gyümölcsérés idején sok mindenre fényre derül.
   Vezessen bennünket mindig jó szándék, és a jó és a rossz
   megkülönböztetésének Szentlelke! Alapmagatartásunk ne a bizalmatlanság
   legyen, hanem igyekezzünk mindig a jót feltételezni!

   Nem tudom, hogy milyen megpróbáltatások és nehézségek várnak ma rám, de
   azt tudom, hogy minden a Te akaratodból történik Uram, s ez elég nekem.
   Kérlek, adj erőt, türelmet és alázatot, hogy a rám váró nehézségekkel
   szeretetedhez méltón nézhessek szembe, s így áldozatomat egyesíthessem
   Szent Fiad Krisztusi áldozatával.

   ________________________________
   \
   Aktuális:
   Kedves barátaim!
   Plébániánk Szent Veronika ifjúsági kórusa Takács Attila: Legyetek
   hajnali fény! című, II. János Pál pápa boldoggá avatására készült
   zeneművét adja elő 2011. június 25-én, szombaton 18 órai kezdettel a
   Budapest-Remetekertváros - Szentlélek plébánia templomában. Szeretettel
   hívlak benneteket!
   És még azt is elmondom, hogy a jó Isten mindig küld megerősítést. A
   múlt héten az Osservatore Romano vatikáni napilapban jelent meg egy
   írás az e-mailben érkező e-vangéliumról és az internetes evangelizáció
   sikeréről Magyarországon. Bármikor megjelenhetett volna, de éppen a
   pappá szentelésem évfordulójakor történt. Ezért tekintem a jó Isten
   ajándékának.
   Július elején lesz listánk 7. születésnapja. A szülinapra készülve arra
   kérlek benneteket, hogy hívjátok meg barátaitokat, hogy ők is legyenek
   az evangélium olvasói. Weboldalunkon a legkönnyebb a feliratkozás:
   www.evangelium365.hu
   Június 20-tól 30-ig minden napra felajánlom a Szívünkben mély nyomott
   hagyott (A-B-C kötet) könyvemet azoknak, akik ilyen módon segítenek az
   evangélium terjesztésében. Minden nap az aznapi feliratkozók közül
   véletlenszerűen megkérdezek egyet, hogy ki ajánlotta neki a
   evangéliumot, és az ajánló megkapja ajándékba a könyv mindhárom
   kötetét.
   Köszönöm, hogy terjesztitek az evangéliumot!
   Szeretettel: István atya